Hooaja lõpp Tahkos

img_1053.jpgMõningate tiimi liikmetega ja mitte-tiimi liikmetega sai ettevõetud väike Soome trip hooaja lõpetuseks. Niisiis veetsimegi Märstikuu viimase nädalavahetuse Tahkos. Mäel käisime reedel ja laupäeval. Mõlemal päeval oli üli lux talveilm. Reedel paistis päike, sooja -3 kraadi ja kõikjal värske lumi. Rajad, nagu ikka Soomes, väga heas korras. Jutukas ja co käisid muidugi ka puudevahel võsas ragistamas. Proovisin ka paar laskumist läbi pöösaste ja puude, aga ei olnud väga hea.

Laupäeva hommikul ärgates ja aknast välja vaadates selgus, et tuul on puhuma hakanud. Ruttu ruttu autodesse ja mäe poole. Hommikupooliku veetsime mäel. Sain ka oma esimesed algelised hüpped tehtud. Kuna tuul kogu aeg tõusis otsustasime kõrval asuva järve peale minna ja lohed üles lasta. Tuult oli silma järgi otsustades 6-9 m/s. Sõitsime Jussi ja Jutaga mingi paar tundi ja siis tagasi mäele. Pargis sai veits hüppamist veel proovitud ja niisama nõlvadest alla kihutatud.

Õhtul muidugi tõmbasime korraliku lõpupeo käima, nii et majal aknad värisesid ees…..noh nagu ikka need tiimi peod on…..teate ju küll:))))