RRD Camp II, Prangli saar 9-11 september

Leppneeme sadamast väljus praam 14.30 ja suunaks Prangli saar. Hmmm pole vist käinud selles kohas enne,  kui siis väga noorena ;) Laevasõitu tuli alla tunni ja kohal me olimegi. Vastuvõtt oli soe ja omapärane.  GAS53 oli platsis ja mahtusime oma kamadega ilusti kasti. Edasi viis tee juba laagripaika. Peremehel väga moodne ja kaunis koht saarel, mis ei jäta külmaks isegi väga nõudliku külastajat ;) Märksõnadeks palkmaja, ilusad murusamblaga kämpingud ja koopasaun. Asjad tuppa ja edasi juba ekskursioon saarel. Jalutasime läbi küla ja otsejoones randa. Hmm avastasime super ilusa flati koha, mis lõuna ja kagu tuulega eriti magus tundub ;) Mööda randa liikusime uuesti laagriplatsi poole. Õhtusöök oli liba Musta Luugi juures. Hmmm selle raha eest oleks võinud ikka natuke paremat lobi pakkuda, aga see selleks. Õhtu möödus saunatades ja lõkke ääres mänge mängides;) Seltskond jälle super ja rummi voolades ojadena ;) Hommikul peale einestamist chillisime Prangli poe juures ja ootasime avamist. Ilm oli ilus nagu ka eile. Edasi juba randa tuult ootama. Tuul tuli väikse hilinemisega umbes kella viie paiku. Puhus läänekat ja 6-8 m/s.  Sõidukoht hea ja rahavas ruigas täiega. Suuremad lohed olid teemas, kuigi isegi 9 m2 toimis. Minu sõit lõppes sellega, kui vaatasin Jutsi lohet pead üles viies. Käis mingi kummaline raks kaelas ja järgnes tugev valu. Vahetasin ruttu riided, et külma enam ei saaks. Õhtul käisin veel koopasaunas ja mudisin kaela, et tundus isegi paremuse poole liikuvat. Õhtul käis tants ja trall ümber lõkke koos sõber rummiga. Hommikul oli seis selline, et voodist üles sain suure surmaga. Kael nii p….. , et kuskile poole ei liikunud ja valutas täiega :( Peale hommikusööki läksid teised saare põhja poolset osa avastama ja mina magama. Praam lahkus 17.30 saarelt, et natuke kahju oli ära minna. Müts maha tiimikate ees, kes ilusti suvele punkti panid ja laagrisse tulid. Teised kahetsegu, kuna jäid väga mõnusast üritusest ilma. Lisan mõned pildid üritusest ja ehk näeb isegi filmi mingi hetk ;)